אתם עומדים בזמנים?Ben Zoherman17 ביוני 2021זמן קריאה 1 דקותאז השבוע קיבלתי מקוראת חכמה, נבונה ואהובה, בקשה לקצר את הפוסטים שלילא יודע לגבי זה, יש לי כל כך הרבה מה להגיד, חבל לפספס...אבל – זאת כן הזדמנות טובה לדבר על לקוחות ולוחות זמניםנתחיל בסיפורון – במסגרת עבודה עם לקוח (חכם, נבון ואהוב אף הוא), נתבקשנו להכין מצגת להנהלה, כאשר פרק מסוים היה באחריות יועץ אחר, שלו תחום התמחות ספציפימדברים איתו, מתאמים מה צריך, ואז הוא שואל "למתי זה דחוף לכם?"מכיוון שהמצגת דחופה, ויש לנו הרבה מה להכין, פלוס כנראה שנצטרך לעבור, לתקן ולחדד את החלק שלו –ענינו את התשובה המתבקשת "לאתמול!", רוצה לומר, כמה שיותר מהר, ASAP וכו'די בטוח שהשאלה לא קידמה לא אותו ולא אותנובעולם העסקי כשעובדים עם לקוחות (פנימיים וחיצוניים) יש המון סוגיות סביב שאלת הזמן (והציפיות)מתי המצגת תהיה מוכנה?מתי מגיע המשלוח?מתי עולה גרסה?איך מנהלים את האירועים האלה נכון ?2 דוגמאות שכולם מכירים:לדומינוס פיצה, למשל, יש את ה- pizza tracker רואים את כל שלבי התהליך וצופים בסטטוס ההזמנה – "ג'ימי קיבל את ההזמנה" " הפיצה בתנור" "בדרך"מזכיר לי את פיצה-מן בהדר יוסף, כשהיינו מזמינים מהם בילדות, 30 דק' או שהפיצה חינם, כמה ישבתי וקיוויתי שפעם אחת הם יאחרו... ועכשיו אני רעבמה שמוביל אותי לדוגמה השנייה, התחייבות לסטנדרט שירות (SLA)אמזון (ורבים אחרים) מציעים משלוח באותו היום בתשלום (לא בארץ), או בעוד X ימים לפי אמנת השירות בכל אזוראז מר יועץ יקרתגיד לי אתה, מתי המצגת תהיה מוכנה?תהיה שקוף איתי, אחיאחרת כולנו נישאר באוויראתם עומדים בזמנים מול הלקוחות שלכם?הזמינו אותנו עכשיו :)
תגובות