top of page
חיפוש

אתם עומדים בזמנים?

  • תמונת הסופר/ת: Ben Zoherman
    Ben Zoherman
  • 17 ביוני 2021
  • זמן קריאה 1 דקות


אז השבוע קיבלתי מקוראת חכמה, נבונה ואהובה, בקשה לקצר את הפוסטים שלי

לא יודע לגבי זה, יש לי כל כך הרבה מה להגיד, חבל לפספס...

אבל – זאת כן הזדמנות טובה לדבר על לקוחות ולוחות זמנים


נתחיל בסיפורון – במסגרת עבודה עם לקוח (חכם, נבון ואהוב אף הוא), נתבקשנו להכין מצגת להנהלה, כאשר פרק מסוים היה באחריות יועץ אחר, שלו תחום התמחות ספציפי

מדברים איתו, מתאמים מה צריך, ואז הוא שואל "למתי זה דחוף לכם?"

מכיוון שהמצגת דחופה, ויש לנו הרבה מה להכין, פלוס כנראה שנצטרך לעבור, לתקן ולחדד את החלק שלו –

ענינו את התשובה המתבקשת "לאתמול!", רוצה לומר, כמה שיותר מהר, ASAP וכו'

די בטוח שהשאלה לא קידמה לא אותו ולא אותנו


בעולם העסקי כשעובדים עם לקוחות (פנימיים וחיצוניים) יש המון סוגיות סביב שאלת הזמן (והציפיות)

מתי המצגת תהיה מוכנה?

מתי מגיע המשלוח?

מתי עולה גרסה?


איך מנהלים את האירועים האלה נכון ?

2 דוגמאות שכולם מכירים:

לדומינוס פיצה, למשל, יש את ה- pizza tracker רואים את כל שלבי התהליך וצופים בסטטוס ההזמנה – "ג'ימי קיבל את ההזמנה" " הפיצה בתנור" "בדרך"

מזכיר לי את פיצה-מן בהדר יוסף, כשהיינו מזמינים מהם בילדות, 30 דק' או שהפיצה חינם, כמה ישבתי וקיוויתי שפעם אחת הם יאחרו... ועכשיו אני רעב

מה שמוביל אותי לדוגמה השנייה, התחייבות לסטנדרט שירות (SLA)

אמזון (ורבים אחרים) מציעים משלוח באותו היום בתשלום (לא בארץ), או בעוד X ימים לפי אמנת השירות בכל אזור


אז מר יועץ יקר

תגיד לי אתה, מתי המצגת תהיה מוכנה?

תהיה שקוף איתי, אחי

אחרת כולנו נישאר באוויר


אתם עומדים בזמנים מול הלקוחות שלכם?

הזמינו אותנו עכשיו :)

 
 
 

תגובות


bottom of page